„Jak schudnąć na zawsze” – pierwsze specjalne wydanie tygodnika „Tylko Zdrowie”

Informacja Prasowa - 14.03.2017
53

„Jak schudnąć na zawsze” - pierwsze specjalne wydanie tygodnika „Tylko Zdrowie”

14 marca br. ukaże się „Jak schudnąć na zawsze”- specjalne wydanie tygodnika „Tylko Zdrowie”, ukazującego się w piątki z „Gazetą Wyborczą”. Pismo będzie w całości poświęcone odchudzaniu, a na tytułowe pytanie – jak schudnąć na zawsze? – odpowiedzą w nim najlepsi eksperci: dietetycy, lekarze, trenerzy i psycholodzy.

Z wydania czytelnicy dowiedzą się, jakie są sekrety szczupłych ludzi, jak działa układ trawienny, czy głodówka pomaga w odchudzaniu, czy faktycznie to geny są odpowiedzialne za naszą sylwetkę oraz które zioła i suplementy naprawdę pomagają w odchudzaniu.

Redakcja zaprezentuje najlepsze i najgorsze diety świata, wytłumaczy, czy tłuszcz jest naszym przyjacielem czy wrogiem oraz doradzi, o czym myśleć, żeby nie myśleć o jedzeniu. W wydaniu eksperci wyjaśnią, jaka jest różnica między głodem fizycznym a emocjonalnym oraz dlaczego płuca i właściwa temperatura są ważne w odchudzaniu, a także zachęci do chodzenia i podpowie, jak nie przytyć na wakacjach. 

W wydaniu rad udzielą eksperci, m.in. specjalista żywieniowy Konrad Gaca, Karolina i Maciej Szaciłłowie – autorzy książek i promotorzy zdrowego żywienia, a także lekarze różnych specjalności, m.in. endokrynolodzy i immunolodzy, a także dietetycy. Swoimi przepisami na lekkie i zdrowe dania podzielą się: blogerka kulinarna Sarah Britton, szef kuchni Grzegorz Łapanowski oraz ekspertka kulinarna Małgorzata Minta. Zestawy krótkich i skutecznych ćwiczeń przyspieszających metabolizm przygotowały m.in. ekspertki serwisu Myfitness.pl Marlena Ciborowska oraz Adrianna Palka.

Pismo „Jak schudnąć na zawsze” będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy przez kolejne trzy miesiące. Wydanie będzie można również kupić na Kulturalnysklep.pl oraz – w formie cyfrowej – na Publio.pl. Numer kosztuje 11,99 zł i zawiera 124 strony w formacie 205×270 mm.

Wydanie specjalne „Jak schudnąć na zawsze” wspiera promocja w prasie („Dziecko”), w internecie (Wyborcza.pl, Myfitness.pl), w telewizji (METRO) oraz autopromocja. Działania reklamowe przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Na początku marca ruszył również odświeżony serwis Wyborcza.pl/TylkoZdrowie, gdzie użytkownicy znajdą tysiące tekstów przygotowanych we współpracy z najlepszymi polskimi specjalistami dotyczących zdrowego stylu życia, odchudzania, ale także chorób i problemów pacjentów. To kompendium wszystkich tekstów zdrowotnych, które pojawiły się w tygodniku „Tylko Zdrowie” i na Wyborcza.pl.

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...