IV edycja konferencji Makreting Progress spod znaku nowej roli marketingu

Informacja Prasowa - 02.09.2016
295

IV edycja konferencji Marketing Progress skupi się na nowej roli marketingu

Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Jak więc nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w swoich firmach? Temu zagadnieniu poświęcono tegoroczną, IV edycję konferencji Marketing Progress, skupioną wokół nowej roli marketingu.

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznają nie tylko rozwiązania, które da się przełożyć na marketingowy sukces obsługiwanych przez nich marek, ale dowiedzą się jak będzie się zmieniać marketing i czym warto się zainteresować w kontekście zmian zachodzących w tym obszarze. Zgromadzeni specjaliści pokażą jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów, w odpowiednim czasie. Zwrócą również uwagę na aspekty budowania trwałych relacji z klientami i wskażą sposoby na tworzenie zaangażowanego dialogu z klientem. Omówią także aktualne trendy w marketingu: wideo, mobile, content marketing, social listening, programmatic, customer experience, sharing economy – to tylko część z zagadnień poruszanych na konferencji, definiujących proaktywne podejście do marketingu.

Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. Ponadto uczestnicy jako pierwsi będą mieli okazję zapoznać się wynikami badań dotyczących różnych aspektów komunikacji marketingowej krajowych firm, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. – zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Natalia Hatalska, Marek Staniszewski, popularny twórca internetowy Rezigiusz, Tomasz Sulewski, Magdalena Cedro-Czubaj (Oknoplast), Kacper Winiarczyk (UBER), Marek Gonsior (Agata S.A.) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach. Aktualnie finalizowane są rozmowy z pozostałymi prelegentami i ekspertami. Pełna ich lista już niedługo pojawi się na stronie konferencji. Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.

1800x1200px

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd bilety są skierowane do osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją marketingową w firmach,chcących rozwijać swoje umiejętności.

Więcej marketingowych inspiracji na bieżąco pojawia się na profilu Marketing Progress na Facebooku oraz stronie wydarzenia.

Opłata konferencyjna:

499 złotych netto, przy zapisie i płatności do 31 sierpnia
699 złotych netto, przy zapisie i płatności do 31 września
899 złotych netto, przy zapisie i płatności do 12 października
Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 13-14 października 2016 roku.

Comments

comments

295
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...