Igor Kaleński nowym CEO agencji BBDO

Jerzy Ciszewski - 04.05.2016
3

to przełomowy moment dla marketingu - Igor Kaleński

Igor Kaleński nowym CEO agencji BBDO

Igor Kaleński z początkiem lipca obejmie stanowisko CEO w agencji reklamowej BBDO Warszawa. Wcześniej w latach 2008-2014 pracował w agencji Saatchi&Saatchi należącej do Publicis Group. W ostatnim czasie pracował w fundusz private equity PAAN Capital i w startupie technologicznym Spark Software.

Od 2002 do 2008 był CEO i dyrektorem zarządzającym agencji Momentum Worldwide; wcześniej pracował m.in. w Citibank Poland. Z branżą marketingową związany jest ponad 20 lat.

AZapytany przez portal www.publicrelations.pl o decyzję dotyczącą powrotu do branży reklamowej, powiedział  – Wierzę, że jest to przełomowy moment dla marketingu. Rozwój technologi spowodował, że sprzedaż nie odbywa się już wyłącznie przy półce. Dziś konieczne jest trzymanie bezustannego i dopasowanego kontaktu z konsumentem czyli – total customer experience.

Kaleński kontynuuje  – … stąd twierdzę, że przywróci to należne miejsce marketingowi i marketingowcom. Ostateczna decyzja zakupu podejmowana przez konsumenta uwarunkowana jest wieloma zależnościami. Ważne aby identyfikować punkty styku i dopasowywać do odbiorcy. Posłużę się przykładem.  Jeśli osoba sześćdziesięcioletnia dzwoni do firmy ubezpieczeniowej i chce porozmawiać o programie emerytalnym, najlepiej by było aby nie rozmawiała z dwudziesto trzylatką z call center, która jest totalnie niewiarygodna dla takiego klienta. technologia powinna identyfikować rozmówcę i przekierowywać rozmowę do równolatka pełniącego funkcję konsultanta; niby to proste, ale …

 

Comments

comments

3
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...