to przełomowy moment dla marketingu - Igor Kaleński
Igor Kaleński nowym CEO agencji BBDO
Igor Kaleński z początkiem lipca obejmie stanowisko CEO w agencji reklamowej BBDO Warszawa. Wcześniej w latach 2008-2014 pracował w agencji Saatchi&Saatchi należącej do Publicis Group. W ostatnim czasie pracował w fundusz private equity PAAN Capital i w startupie technologicznym Spark Software.
Od 2002 do 2008 był CEO i dyrektorem zarządzającym agencji Momentum Worldwide; wcześniej pracował m.in. w Citibank Poland. Z branżą marketingową związany jest ponad 20 lat.
AZapytany przez portal www.publicrelations.pl o decyzję dotyczącą powrotu do branży reklamowej, powiedział – Wierzę, że jest to przełomowy moment dla marketingu. Rozwój technologi spowodował, że sprzedaż nie odbywa się już wyłącznie przy półce. Dziś konieczne jest trzymanie bezustannego i dopasowanego kontaktu z konsumentem czyli – total customer experience.
Kaleński kontynuuje – … stąd twierdzę, że przywróci to należne miejsce marketingowi i marketingowcom. Ostateczna decyzja zakupu podejmowana przez konsumenta uwarunkowana jest wieloma zależnościami. Ważne aby identyfikować punkty styku i dopasowywać do odbiorcy. Posłużę się przykładem. Jeśli osoba sześćdziesięcioletnia dzwoni do firmy ubezpieczeniowej i chce porozmawiać o programie emerytalnym, najlepiej by było aby nie rozmawiała z dwudziesto trzylatką z call center, która jest totalnie niewiarygodna dla takiego klienta. technologia powinna identyfikować rozmówcę i przekierowywać rozmowę do równolatka pełniącego funkcję konsultanta; niby to proste, ale …