Heineken z nową reklamą

Redakcja PR - 22.08.2016
70

Czym nas jeszcze zaskoczy?

Moje ulubione reklamy alkoholu robi Budweiser. Starannie podchodzą do wyboru kreacji, które zawsze są świetne. Uwielbiam, gdy odbiorcę traktuje się z szacunkiem, czego dowodem jest brak nachalnego ,,wciskania” produktu do każdej sekundy filmu. Zaciekawiła mnie jednak ostatnia reklama marki Heineken, która wydaje się być również całkiem interesująca. Dlaczego? Heineken z nową reklamą zaskakuje. 

Nie mogę powiedzieć, że Heineken rezygnuje z typowej reklamy produktowej, bo tak nie jest. Piwo przewija się dość często w tej jednominutowej produkcji. Mimo wszystko podoba mi się sposób przedstawienia produktu i podejście do jego reklamy. Głównymi bohaterami jest trzech mężczyzn, ale w samej reklamie dość dużo się dzieje. Dynamika wydarzeń może sprawiać, że za pierwszym razem jesteśmy nieco pogubieni, jednak spokojnie – to celowe. Początek nie zwiastuje dla naszej trójki facetów niczego niezwykłego. Stoją na pustej ulicy z piwem, sami zostali wyrzuceni przez właściciela sklepiku, przed nimi garaż. Tam dopiero się dzieje…

Opustoszałe miejsce ma specyficzną energię i dzieją się tam rzeczy niespotykane. Siła tajemniczego przyciągania sprawia, że tworzy się zamieszanie. Opuszczona przestrzeń staje się miejscem, gdzie tętni życie, słychać ludzkie rozmowy, śmiech i zabawę. Czy to pretekst do powiedzenia czegoś więcej. Tytuł ,,The Canvas” znaczy w tłumaczeniu na język polski płótno. Płótnem w tej odsłonie miała być początkowo niezbyt przyjazna przestrzeń, która w procesie transformacji zyskała nowe życie.

Nie jest tajemnicą, że Heineken stworzył projekt City Shapers, który ma mieć wpływ na kształt miast, nadając im charakter i właściwy tylko dla nich rys. Pomagają ludziom czynić ich miejsca zamieszania ciekawszymi i dostosowywać je do ich potrzeb. Dzięki projektowi pokazano, jak wspaniałe mogą być miasta w swej naturze, jeśli tylko to dostrzeżemy. Przykład? Piękny most w San Francisco stał się żywym przykładem sztuki. Jeśli tylko zaczniemy widzieć to w małych rzeczach, nasze miejskie życie będzie miało jeszcze więcej blasku. Czasem nie potrzeba wielkich przedsięwzięć, aby dostrzec w czymś piękno…

zdj. screen www.youtube.com/watch?v=bDaN7t6G-hg

Comments

comments

70
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...