Grzegorz Krychowiak twarzą nowej kampanii Samsung Smart TV

Informacja Prasowa - 06.10.2016
257

Grzegorz Krychowiak w kampanii Samsung Smart TV

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Samsung Electronics Polska z udziałem Grzegorza Krychowiaka. Poprzednia edycja poświęcona była najnowszej linii telewizorów Samsung SUHD, obecna zaś – promuje zalety Smart TV. Oficjalnym hasztagiem akcji jest #coikiedychce.

Od nowoczesnych sprzętów oczekujemy nie tylko doskonałych parametrów, ale również tego, że dostosują się do naszych potrzeb i stylu życia. Telewizory Samsung Smart TV spełniają wszystkie te oczekiwania, o czym przypominać będzie zawodnik reprezentacji Polski w piłce nożnej, Grzegorz Krychowiak. W jaki sposób?

Pierwsza odsłona kampanii z Grzegorzem Krychowiakiem była sukcesem, więc postanowiliśmy kontynuować współpracę z zawodnikiem. Latem skupiliśmy się na komunikacji związanej z telewizorami z linii SUHD, a tym razem mówimy przede wszystkim o bogatej ofercie Samsung Smart TV. Chcemy wykorzystać popularność Grzegorza Krychowiaka w mediach społecznościowych oraz wspaniałą cechę jego charakteru – dystans do siebie – zauważa w rozmowie z publicrelations.pl Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Krychowiak_1

Korzystanie z oferty inteligentnych telewizorów pozwala widzom na decydowanie co i kiedy chcą obejrzeć. W nowej odsłonie kampanii marketingowej, profile społecznościowe Grzegorza Krychowiaka przypominać będą Smart TV – o tym bowiem, co będą mogli na nich oglądać rozstrzygną… fani piłkarza!

W komentarzach oraz postach na stronie piłkarza, użytkownicy mogą publikować propozycje zadań i wyzwań, spośród których najciekawsze zostaną wykonane przez piłkarza i zrelacjonowane na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Grzegorz Krychowiak jest gotowy przechodzić na życzenie fanów prawdziwe metamorfozy, wcielając się w przeróżne role, w myśl hasła, które przyświeca tej odsłonie kampanii: #coikiedychce.

Zapewniam, że w tej odsłonie kampanii dobrze zagrają wszystkie atuty popularnego piłkarza, pokazując przy tym zalety Smart TV. Dając internautom śledzącym Grzegorza Krychowiaka w social media moc wpływania na kształt kampanii, wpisujemy się też w naturę Smart TV, dzięki której widz może oglądać #coikiedychce – wyjaśnia Olaf Krynicki.

Akcję rozpoczął streaming live na Facebooku z udziałem zawodnika. Transmisję poprowadził Krzysztof Golonka, twórca kanału na YouTube „Trenuj z Krzychem”. Zadaniem Grzegorza Krychowiaka było stawienie czoła różnym wyzwaniom, takim jak podbijanie piłki gorszą nogą, obijanie słupka, strzał z woleja czy zdobycie gola z zawiązanymi oczami. W pięciu rundach do wyboru były dwa wyzwania i to widzowie oglądający transmisję wybierali, któremu z nich ma sprostać piłkarz. Na żywo na Facebooku streaming śledziło ponad 22,6 tys. internautów. Całkowita liczba wyświetleń materiału przekroczyła już 300 tys.

Wizerunek Grzegorza Krychowiaka zostanie wykorzystany w internecie, kanałach social media oraz w kampanii PR. Za kreację kampanii oraz wdrożenie strategii w social mediach odpowiada agencja VML Poland, zaś działania Public Relations koordynuje Havas PR.

Zobacz też: Sport dla firmy Samsung jest bardzo ważny [WYWIAD]

Comments

comments

257
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...