Growth Hacking – najgorętszy trend marketingowy ostatnich lat

Redakcja PR - 07.04.2017
66

Czym jest Growth Hacking?

Growth Hacking to prawdopodobnie najgorętszy trend marketingowy – oznacza pozyskanie jak największej liczby klientów jak najmniejszym kosztem. O trendzie pisze INN:Poland.

Za twórcę terminu uważa się Seana Ellisa – amerykańskiego marketingowca, współpracującego  między innymi z Dropboxem – i to od tego startupu rozpoczął wdrażanie Growth Hackingu.

Pomysł Ellisa brzmi następująco – dzięki wykorzystaniu wirusowego roznoszenia się treści, przyciągnąć jak najwięcej klientów przy jak najniższych kosztach. Aby korzystali z naszych produktów i usług, należy je nieustannie poprawić i ulepszać, dzięki czemu budowana jest pozytywna relacja z klientem.

W Polsce z rozwiązań Growth Hackingu korzystają m.in Brand24 czy startup RightHello.

W mojej opinii Growth Hacking jest czymś, do czego powinno się dążyć we współczesnym biznesie. Dzięki niemu albo rośniesz szybciej, albo jesteś bardziej wydajny pod względem kosztów. Czasem nawet oba. – tłumaczy w rozmowie z INN:Ponald Mick Griffin, Chief Revenue Officer w Brand24.

Szymon Słowik, ekspert od marketingu internetowego, na INN:Poland podaje konkretne rozwiązania, które służą rozwojowi firmy, a wykorzystują Growth Hacking. Ekspert podkreśla, że należy m.in postawić na aktywność w środowiskach branżowych, budować relację ze społecznością.

Źródło: INN:Poland

Zobacz:

Dlaczego firmy bankrutują?

Google otwiera w Polsce kolejny kampus warty kilkadziesiąt milionów złotych

 

Comments

comments

66
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...