Magdalena Frańczak oraz Bartosz Sroka dołączyli do Grayling Poland

Informacja Prasowa - 24.11.2016
239

Nowe osoby w Grayling Poland - agencja rozbudowuje zespół korporacyjny

Zespół Grayling Poland powiększył się o dwóch konsultantów – Magdalenę Frańczak i Bartosza Srokę. Nowi pracownicy wzmocnili dział PR-u korporacyjnego agencji  na stanowiskach Senior Account Managerów.

Magdalena Frańczak zasiliła szeregi zespołu obsługującego firmę Kapsch Telematic Services. Z kolei Bartosz Sroka będzie pracował dla klientów z branży energetycznej i finansowej – zarówno w obszarze komunikacji korporacyjnej, jak i kryzysowej.

Jest nam niezmiernie miło powitać w naszym zespole Magdę i Bartka. Jestem przekonana, że ich seniorskie doświadczenie pozwoli nam jeszcze skuteczniej rozwijać nasze kompetencje nie tylko w zakresie finansów, relacji inwestorskich oraz energetyki, ale również komunikacji kryzysowej, która z roku na rok nabiera dla nas coraz większego znaczenia i stanowi coraz większą część naszych przychodów. Na wymagającym rynku, z jakim mamy obecnie do czynienia, umiejętnie i starannie zaplanowana komunikacja kryzysowa odgrywa bowiem szczególną rolę – w przypadku zaistnienia ewentualnego kryzysu pozwala firmom nie tylko ocalić ich wizerunek w oczach klientów, ale również uchronić je przed negatywnymi skutkami biznesowymi, które nierzadko stanowią o jej dalszym „być albo nie być” – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.

Magdalena Frańczak z branżą PR związana jest od ponad 10 lat. Do Grayling trafiła z Agencji Rozwoju Przemysłu, gdzie pełniła funkcję Wicedyrektora Departamentu Marketingu. Wcześniej przez ponad 2 lata pracowała jako Manager ds. marketingu i PR w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. Zanim przeszła do branży ubezpieczeń, przez 5 lat pracowała w agencji Partner of Promotion, gdzie obsługiwała m.in. takich klientów jak: Union Investment TFI, PARP, Samsung, Polbank EFG, Citi Handlowy – Fundacja Kronenberga, Avon Operations Polska i Heinz.

Magdalena Frańczak

Magdalena Frańczak

Z kolei Bartosz Sroka przeszedł do Grayling z agencji NBS Communications, gdzie ostatnio zajmował stanowisko Managera. Przez ponad 6 lat prowadził projekty z obszaru finansów, w tym również relacji inwestorskich i ofert publicznych akcji (IPO). Bartosz ma również doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi i komunikacji korporacyjnej dla firm z sektorów nieruchomości, energetyki oraz przemysłu. Do jego klientów należeli m.in. Tauron Polska Energia, PKP Cargo, Multimedia Polska, Goodman i Ronson Development.

Bartosz Sroka

Bartosz Sroka

Comments

comments

239
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...