Gazeta.pl na walentynki

Informacja Prasowa - 14.02.2017
0

Specjalne materiały w serwisach Gazety.pl na walentynki

Jaki jest przepis na szczęśliwy i trwały związek? Co sprawia, że ludzie potrafią szczęśliwie przeżyć razem całe życie? Po co nam miłość? Specjalnie na walentynki redakcja Gazeta.pl przygotowała wiele artykułów i wyjątkowe materiały wideo, które już dziś, 14 lutego br. użytkownicy portalu mogą oglądać m.in. w serwisach Kobieta.Gazeta.pl i Weekend.Gazeta.pl.

 Z okazji walentynek redakcja Gazeta.pl przygotowała materiały redakcyjne i dwa wyjątkowe materiały wideo. Redakcja zaprosiła do swojego studia wideo pary, które są razem od blisko 50 lat, aby opowiedziały o sekretach długich związków. Zdaniem bohaterów najważniejsze składniki udanego małżeństwa to przede wszystkim szacunek, przyjaźń i adoracja, której tak mało mamy na co dzień.

Wideo można obejrzeć w serwisie Kobieta.Gazeta.pl –

http://kobieta.gazeta.pl/kobieta/10,88991,21368216,jak-bylismy-mlodzi-to-pol-nocy-seksu-pol-przegadane-pary.html

Jak podkreślają pary z długim stażem – prawdziwa miłość często się nie zdarza. Dlatego redakcja Kobieta.Gazeta.pl zachęca swoich czytelników do podzielania się swoimi miłosnymi historiami, a najlepsze teksty opublikuje i nagrodzi drobnymi upominkami. Historie można przesyłać na adres: kobieta@gazeta.pl.

Drugi materiał wideo stworzony przez redakcję Gazeta.pl z okazji walentynek przedstawia znane osoby, które odpowiadają na pytanie „Po co nam miłość?”. W materiale wideo wystąpili m.in. Joanna Krupa, Odetta Moro, Vienio i Daniel Olbrychski. Każdy z bohaterów odpowiedział na pytanie w inny sposób – cytując piosenkę, mówiąc wiersz lub dzieląc się osobistym wyznaniem. Wideo można obejrzeć na stronie Weekend.Gazeta.pl –

http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,152121,21369237,milosc-po-co-nam-ona-daniel-olbrychski-odpowiada-wierszem.html

Oba materiały wideo są promowane na stronie głównej Gazeta.pl i w mediach społecznościowych.

Comments

comments

0
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...