Gotowanie #poswojemu – projekt dla Kuchni Spotkań IKEA we współpracy z Haps
Informacja Prasowa - 10.11.2016Gazeta.pl i IKEA wspólnie uczą gotowania i zapraszają do Kuchni Spotkań IKEA
Zespół specjalistów portalu Gazeta.pl i IKEA wspólnie uczą gotowania i zapraszają do Kuchni Spotkań IKEA – miejsca idealnego na spędzanie czasu z rodziną i przyjaciółmi. Projekt skierowany jest do wszystkich miłośników gotowania, którzy chcą jeszcze przyjemniej spędzać czas w kuchni – nie tylko gotując, ale również bawiąc się w tworzenie kulinarnego wideo. Działania potrwają do końca roku.
Zespół Hapsa uchyla rąbka tajemnicy, pokazując podczas profesjonalnych warsztatów jak powstaje kulinarne wideo. W wyjątkowej przestrzeni Kuchni Spotkań IKEA prowadzi serię spotkań, podczas których uczestnicy poznają tajniki tworzenia animacji poklatkowej i kulinarnych kadrów, a także dowiadują się, jak zadbać o właściwe oświetlenie oraz montaż wideo.
Fani Hapsa to grupa dużo bardziej zaangażowana niż przeciętny użytkownik Facebooka – znacznie chętniej wchodzą w interakcje, komentują trzy razy częściej i aż cztery razy częściej dzielą się treściami ze znajomymi. To osoby, które chętnie eksperymentują w kuchni i szukają nowych pomysłów. Postanowiliśmy zaangażować ich nie tylko online, ale także „na żywo” nauczyć podstaw tworzenia tzw. foodie video – opowiada Anna Gumkowska, dyrektor serwisów lifestyle’owych Gazeta.pl.
W ramach wspólnych działań content marketingowych Gazeta.pl wraz z IKEA stworzyła serię materiałów wideo. Wszystkie powstały w Kuchni Spotkań IKEA i przedstawiają nietypowe pomysły na proste potrawy, które przygotuje „#poswojemu” nawet początkujący kucharz – zgodnie z hasłem tegorocznego katalogu IKEA. Materiały będą do końca roku pojawiały się na Facebooku Hapsa, gdzie już teraz można obejrzeć pierwsze efekty tej współpracy.
Akcję wspierają działania online w serwisach Gazeta.pl i mediach społecznościowych. Pod hashtagiem #poswojemu użytkownicy znajdą inspirujące do wspólnego gotowania materiały redakcyjne, kulinarne wideo Haps, a także wideo „making of” z warsztatów w Kuchni Spotkań IKEA oraz materiały partnera akcji – IKEA.