Galeria Posnania przyciągnęła 3,5 miliona klientów w kwartał. Do centrum ściągają nowe marki

Informacja Prasowa - 26.01.2017
103

Blisko 3,5 miliona klientów w pierwszym kwartale funkcjonowania Posnanii - do grona najemców dołączają kolejne marki

Spektakularny sukces frekwencyjny – blisko 3,5 miliona klientów w pierwszym kwartale funkcjonowania Posnanii spowodowało, że do grona najemców dołączają kolejne marki. W styczniu swoje lokale otworzyły nowe butiki, w tym również te nieobecne wcześniej w Poznaniu. W najbliższych tygodniach do grona najemców dołączą następne, które swoją ciekawą ofertą chcą przyciągnąć nowych klientów.

Posnania oferuje różnorodny zestaw marek. Są wśród nich zarówno znane marki międzynarodowe, jak również butiki polskich projektantów. Od początku roku w Posnanii otworzyło się osiem nowych brandów. Wśród nich są znane marki odzieżowe takie jak: Diesel, US Polo Assn, Nike czy Bartek.

Nowością na poznańskim rynku jest Likus Concept Store, który w swojej ofercie posiada selektywny wybór najlepszych awangardowych marek.

Cały czas pracujemy nad dostosowaniem oferty Posnanii do oczekiwań klientów i zaoferowania im idealnego połączenia marek. Oferowane przez nas powiązanie nowoczesnych technologii, unique shopping experience i autentyczności jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów i stanowi o naszej sile. Założony przez nas unikalny tenant mix pozwolił na zbudowanie nowoczesnej przestrzeni handlowej, atrakcyjnej dla najemców, ale też miejsca gościnnego i przyjaznego – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – W najbliższych tygodniach nasi klienci będą mogli skorzystać z oferty nowych najemców, którzy pasują do koncepcji Posnanii. W związku z tym część marek czeka relokacja. Jestem przekonany, że ten spektakularny sukces frekwencyjny zostanie podtrzymany i jeszcze więcej osób skorzysta z naszej oferty – dodaje.

Posnania zapewnia szeroką i urozmaiconą ofertę gastronomiczną – 40 kawiarni i restauracji, zarówno z kategorii fast food jak i slow food. Większość z nich skupiona jest w Dining Village – specjalnej strefie, gdzie można zjeść i odpocząć. Do grona kulinarnych marek dołączyły kolejne dwie – francuska piekarnia i kawiarnia Saint Honoré, która specjalizuje się w wypiekaniu francuskich croissantów oraz Bierhalle, która słynie ze znakomitego piwa i dobrego jedzenia.

W najbliższych tygodniach w Posnanii swoje lokale otworzą Etno Cafe, Be Free, Bubble Tea World, Skechers oraz właściciel marek Desigual i Pepe Jeans.

Zobacz:

Valkea Media tworzy magazyn „Posnania”

Posnania rusza z nową promocją Buy&Get

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...