Fundacja Identitas ogłosiła przetarg na obsługę kampanii Nagrody Identitas.

Redakcja PR - 24.05.2016
287

Nagroda Identitas jest przyznawana corocznie od początku 2014 r. najlepszej książce poprzedniego roku.

Nagroda Identitas jest przyznawana corocznie od początku 2014 r.  najlepszej książce poprzedniego roku. Zgłaszane mogą być prace z szeroko pojętego obszaru polskiej humanistyki. Jury przyznaje jedną nagrodę główną w dziedzinie humanistyki i literatury pięknej, drugą nagrodę główną w obszarze historii, a także do trzech nagród specjalnych. Jest jedną z najwyższych nagród w obszarze humanistyki.

Celem nowej kampanii Nagrody Identitas jest dalszy wzrost znajomości marki własnej oraz wzbogacanie wizerunku partnerów/sponsorów o wartości kulturalne  w obszarze pro bono.

Grupą docelową są przede wszystkim osoby już czytające :  70% kobiet, wiek 30-50, wykształcenie wyższe, zamieszkujące miasta pow. 75 tys. mieszk., czytające ponad 10 książek rocznie, korzystające z czytników (15%), czytające magazyny opinii (70%), pracujące (95%) najczęściej w korporacjach (40%), kulturze (25%), nauce (15%).

Budżet kampanii w 2016 r. wyniesie około 600 tysięcy złotych, głownie wydany zostanie na prasę i internet.

Zeszłoroczna kampania Nagrody Identitas była największą kampanią w obszarze nagród humanistycznych w kraju.

Przetarg ma charakter zamknięty. Zaproszono do niego dziewięć dużych i średniej wielkości agencji reklamowych cieszących się w ostatnich  dwóch latach ponadprzeciętną ilością wyróżnień branżowych i udanych kampanii wizerunkowych.

Fundacja zamierza dokonać wyboru agencji do końca czerwca br.

Nagroda Identitas

Comments

comments

287
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...