Firma Lidl została Fresh Food Partnerem Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2017

Informacja Prasowa - 12.12.2016
123

Firma Lidl Fresh Food Partnerem rozgrywanych we Francji Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2017

Firma Lidl została Fresh Food Partnerem rozgrywanych w dniach 11- 29 stycznia we Francji Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2017. Kibice polskiej reprezentacji będą mieli szansę zobaczyć swoją ulubioną drużynę na żywo – firma Lidl zaprasza do konkursów organizowanych na fanpage’u Lidl Polska i w mediach. Do wygrania będzie łącznie kilkadziesiąt biletów na mecze szczypiornistów, w tym pierwsze 20 będzie można zdobyć biorąc udział w konkursie rozgrywanym na fanpage’u Lidl Polska.

W odbywających się co dwa lata Mistrzostwach Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn wystąpią dwadzieścia cztery zespoły, w tym także reprezentacja Polski. To dwudzieste piąte globalne mistrzostwa szczypiornistów. Tym razem rozgrywane będą one na Starym Kontynencie, w stolicy Francji – po raz pierwszy z udziałem Lidla, jako Fresh Food Partnera Mistrzostw. Wszyscy fani rozgrywek będą mogli zdobyć łącznie kilkadziesiąt biletów, w tym 20 pierwszych w konkursie na fanpage’u Lidl Polska. Jeżeli podopieczni trenera Dujszebajewa awansują do kolejnych etapów rozgrywek, pula biletów do wygrania zostanie zwiększona o 20 na każdy mecz.

Firma Lidl aktywnie wspiera sport i sportowców. W 2016 roku zostaliśmy Fresh Food Partnerem drużyny kolarskiej Etixx Quick Step, która radzi sobie świetnie w najtrudniejszych wyścigach na całym świecie, a także licznych zawodów biegowych. Teraz mamy zaszczyt być Fresh Food Partnerem Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn. Będziemy obecni m.in. ze stoiskami ze świeżymi produktami w obiektach, w których będą rozgrywały się mecze. Trzymamy mocno kciuki za polską reprezentację! – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...