Filmteractive 2016 – tego nie można opuścić

Informacja Prasowa - 27.09.2016
212

Całkowite zanurzenie w wirtualną rzeczywistość

Prawdziwą wirtualną przygodę, której będzie można doświadczyć podczas festiwalu mają zapewnić Oculus Touch — czyli specjalne kontrolery do wirtualnej rzeczywistości, rozumiejące gesty i ruchy dłonią, zapewniające dzięki temu realistyczne doznania. Wyniki współpracy z przedpremierowymi kontrolerami ruchu Oculus Touch na Filmteractive przedstawi organizator wydarzenia – Deloitte Digital w swojej instalacji VR Adventure Box.

O możliwościach wykorzystania rzeczywistości wirtualnej we współczesnej komunikacji na Filmteractive będą mówili uznani prelegenci m.in. z Polski, Francji czy Singapuru – twórcy, przedstawiciele globalnych marek, eksperci w dziedzinie nowych mediów, twórcy oraz przedstawiciele funduszy inwestycyjnych.

W wirtualnej rzeczywistości będzie można zanurzyć się również w przygotowanym specjalnie na festiwal Filmteractive kinie VR Cinema by Samsung. W programie m.in.: relacje i dokumenty 360, projekty mediowe, turystyczne typu YourVisit czy szkoleniowe jak Human Body, ale także VR Visio z jazdą testową Cadilakiem oraz zwiedzaniem nieruchomości z Immersion.

VR zdominował również Filmteractive Market. Finałowe projekty wyłonione przez międzynarodowe jury będzie można poznać z bliska w Strefie Innowacji oraz podczas sesji pitchingowych. Zwycięzcę poznamy 29 września podczas festiwalu w Łódzkiej Filmówce. (Spośród ponad 50 zgłoszonych projektów twórców pochodzących z całego świata: od Australii, przez Izrael, Pakistan, Egipt po Stany Zjednoczone – międzynarodowy panel ekspercki wybrał ośmiu finalistów.)

Temat wirtualnej rzeczywistości podsumuje panel dyskusyjny, który poprowadzi – podobnie jak i cały festiwal – Artur Kurasiński.

Zobacz też: Artur Kurasiński: sam kształtuję swój wizerunek

Kreatywność w epoce Data Driven Marketing. Dokąd zmierzamy?

Gościem specjalnym Deloitte Digital prosto z USA będzie dyrektor ds. Brand Creative i Content Marketingu – Alan Schulman, który w trakcie ponad dwudziestopięcioletniej kariery stał na czele zespołów odpowiedzialnych za Creative i Content w wiodących międzynarodowych agencjach takich jak McCann-Erickson, FutureBrand Worldwide, Foote i Cone & Belding. W 2013 roku był jedną z osób w Ameryce Północnej, które magazyn ADVERTISING AGE obwołał „Kreatywną Gwiazdą”. Na Filmteractive opowie o tym, jak w oparciu o Big Data i Marketing automation tworzyć zindywidualizowane wiadomości i kampanie na skalę masową, które poruszą konsumenta emocjonalnie, a nie tylko zaprezentują ofertę, produkt czy cenę.

Zobacz też: Dokąd zmierzamy – czyli kreatywność w epoce Data Driven Marketing

Tworzenie świata marki w erze cyfrowych konsumentów

O kampanii „5 sposobów na…” marki Castorama opowie Maksymilian Litwinow, Dyrektor Marketingu w Castorama Polska.

O narzędziach komunikacyjnych pozwalających uwolnić kreatywność słów kilka przedstawi Dan Biddle – Dyrektor ds. Innowacji Strategicznych Twitter UK.

O tym jak przenosić świat bajek na grunt rzeczywistego marketingu treści i o tym jak szukać odbiorców opowie Artur Pacuła, Chief Marketing Officer and Head of Disney Interactive CEE.

A rozszyfrować geny X, Y, Z oraz kolejne pomoże nam ekspert – Joeri Van den Bergh, współzałożyciel Gen Y Expert InSites Consulting oraz autor How cool brands stay hot, a także dyrektorzy ds. strategii brandu i marketingu ze Stratosfera by Deloitte podczas zamkniętego warsztatu drugiego dnia festiwalu.

Szczegóły oraz pełen program wydarzenia na: filmteractive.eu

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...