Facebook wprowadza e-learning dla dziennikarzy i kreatywnych – Blueprint

Redakcja PR - 31.10.2016
23

Blueprint to narzędzie nauki dla dziennikarzy i kreatywnych

Facebook Blueprint to nowe narzędzie dla dziennikarzy i pracowników kreatywnych agencji. Ma ono pomóc im w zdobyciu wiedzy na temat narzędzi reklamowych Facebooka i Instagrama. 

BluePrint to nowa platforma e-learningowa, stworzona z myślą o dziennikarzach i pracownikach agencji kreatywnych. Kurs on-line kończy się przyznaniem przez Facebooka certyfikatu dla użytkownika. Kurs prowadzą przedstawiciele Facebooka, którzy krok po kroku tłumaczą, jak korzystać z narzędzi reklamowych oferowanych przez portal. Głównym założeniem platformy jest pomoc pracownikom firm korzystających z reklam na Facebooku w osiągnięciu większej efektywności z reklam.

Kursy oferowane są w kilkunastu językach (angielski, chiński, koreański, portugalski, hiszpański czy niemiecki) i składają się z kilkudziesięciu lekcji i webinariów o różnorodnej tematyce i stopniu zaawansowania.

Facebook Blueprint/ Printskrin

Facebook Blueprint

 

PayPal i Facebook Messenger poszerzają współpracę

Co Facebook szykuje na Halloween?

 

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...