string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/Facebook-Awards-2017-1200x500.png');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/Facebook-Awards-2017-1200x500.png"
Facebook rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do konkursu Facebook Awards 2017
Do 28 kwietnia, w ramach konkursu „Facebook Awards 2017”, twórcy mogą zgłaszać najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie reklamowe, które przyczyniły się do realnych sukcesów biznesowych.
W tym roku Facebook zmienia formułę konkursu i wprowadza nowe kategorie, które mają oddawać emocje, jakie mogą wzbudzać najlepsze kampanie na FB, Instagramie i Audience Network. Internauci wyrażają emocje przy użyciu Facebook reactions, więc kategorie nagród są inspirowane emocjami, które wywołują reakcje.
- Laugh – prace wywołujące uśmiech i wprawiające wd obre samopoczucie, marka zapada w pamięć dzięki solidnej dawce humoru;
- Cry – kampanie zmuszające do myślenia, refleksji i spojrzenia na problem z innej perspektywy, najważniejsza jest historia angażująca odbiorców;
- Love – kampanie rozbudzające miłość do marki, uderzają w czuły punkt i chwytają za serce;
- Wow – innowacyjne pomysły, które wytyczają nowe ścieżki obecność marki w mediach społecznościowych;
- Act – kampanie wywołujące zmianę w zachowaniu ludzi, które mają realny i mierzalny wpływ na sprzedaż lub inne wskaźniki.
Facebook zmienia również statuetkę – nowa forma ma lepiej oddawać kreatywny charakter konkursu.
Więce informacji: www.facebookawards.com
źródło: Facebook.com
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...