Ewa Chodakowska i Michał Pazdan „wkręcali” klientów w sklepie Adidas w Złotych Tarasach

Redakcja PR - 12.01.2017
241

Ewa Chodakowska i Michał Pazdan w nietypowej akcji z marką Adidas

Ewa Chodakowska i Michał Pazdan udostępnili na swoich facebookowych profilach filmiki z akcji przeprowadzanej wspólnie z marką Adidas w sklepie w warszawskich Złotych Tarasach. Trenerka i piłkarz „wkręcali” osoby przechadzające się po sklepie. Oba filmy zostały opublikowane 10 stycznia i od tej pory uzyskały kilkaset tysięcy wyświetleń i zostały udostępnione przez kilkaset osób.

Michał Pazdan

fot. print screen Facebook/Ewa Chodakowska; print screen Facebook/Michał Pazdan

Trenerka i piłkarz byli ukryci na zapleczu sklepu, gdzie znajdowały się kamery, które ich nagrywały. Obraz, w czasie rzeczywistym był widoczny na dużym ekranie ustawionym między półkami. Chodakowska i Pazdan z ekranu zwracali się do osób przechadzających się po sklepie i zachęcali do ćwiczeń. Kiedy klienci biegali slalomem między półkami bądź robili skłony trenerka i piłkarz niespodziewanie wybiegali do nich z zaplecza sklepu.

Cała akcja spodobała się facebookowym fanom Ewy Chodakowskiej i Michała Pazdana. Film Chodakowskiej na jej fanpage’u obejrzało już niemal 680 tys. internautów, a udostępniło go ponad 540 osób. Z kolei wideo z udziałem Pazdana widziało prawie 350 tys. użytkowników, a udostępniło je ponad 40o osób.

Popularność filmów i pozytywny odzew internautów potwierdzają, jak duży zasięg i zaangażowanie może przynieść marce współpraca z influencerami.

Zobacz też:

Kluczowe powody, dla których warto zdecydować się na współpracę z influencerami

Twoje działania z influencarami to niewypał? Zobacz czemu!

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...