Europejski Festiwal Kreatywności Eurobest 2016 – polskie agencje z nagrodami
Redakcja PR - 05.12.20166 nagród dla polskich agencji podczas Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest 2016
W dniach 30 listopada – 2 grudnia w Rzymie odbył się Europejski Festiwal Kreatywności Eurobest 2016. Sześć nagród otrzymały kampanie z Polski.
Congratulations to all the #eurobest winners ? The winning work is available to view online ? https://t.co/MvcfhKfB7u pic.twitter.com/u1ymNDWOXe
— eurobest (@eurobest) December 3, 2016
Prace można było zgłaszać aż w 20 kategoriach: Creative Data, Creative Effectiveness, Design, Digital Craft, Direct, Entertainment, Film, Film Craft, Healthcare, Innovation, Integrated, Interactive, Media, Mobile, Outdoor, PR, Print & Outdoor Craft, Print & Publishing, Promo & Activation, Radio. Polskie agencje zostały wyróżnione w trzech kategoriach: Healthcare, Outdoor i PR.
W kategorii Healthcare srebrną nagrodę otrzymała agencja Satchi & Satchi Poland za kampanię „Theraflu Thermoscanner”.
W kategorii Outdoor jurorzy po raz kolejny docenili kampanię „Theraflu Thermoscanner”, ale tym razem przyznali jej brązową statuetkę. Brąz otrzymała również agencja Grey Worldwide za kampanię „Kallax Real Timer” dla Ikea.
Ostatnia z kategorii, w której polskie projekty otrzymały nagrody to PR. Kampania „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja przygotowana przez agencję Walk otrzymała dwie statuetki: srebrną i brązową. Brązem wyróżniono również kampanię „Remember” stworzoną przez FCB Warsaw dla Muzeum Auschwitz-Birkenau.
Pełna lista wszystkich nagrodzonych znajduje się TUTAJ.
Więcej informacji na eurobest.com.