Estee Lauder i różowa wstążka

Redakcja PR - 10.11.2016
55

Jak październikowa kampania Estee Lauder pomagała kobietom?

Jako klienci obwiniamy ,,te straszne korporacje” o to, że tylko wysysają z nas pieniądze, wciskając kobietom mit urody, w który potem wierzymy i to wszystko. Zapominamy często, że te same ,,straszne korporacje” inwestują w nowoczesne badania, ścigają się ze sobą, byśmy potem mogli cieszyć się z postępu kosmetologii czy nawet medycyny, pomagają chorym. Przykładów jest mnóstwo, ale dziś brylować będzie jedna firma. Jak Estee Lauder i słynna różowa wstążka pomagają kobietom?

Październik dla piersi

Październik był miesiącem, w którym mieliśmy przypomnieć sobie o istnieniu raka piersi, a raczej profilaktyce i badaniach. Zaczęło się 24 lata temu, kiedy Evelyn Lauder stworzyła znak, który znają wszyscy – różową wstążkę, czyli symbol walki z rakiem piersi i solidarności z ofiarami tego nowotworu. Myślę jednak, że to nie tylko pusty ozdobnik, który przypominamy sobie do płaszczy, by triumfalnie uciszyć swoje sumienie mówiąc: ,,Tak, spełniam swój obowiązek, dałam 2 złote do puchy. Czas wrócić do swojego życia”. Różowa wstążka to symbol tego, że się nie poddajemy, walczymy. I choć lek na raka jeszcze nie został wymyślony, szukamy dalej, nie poddajemy się. Estee Lauder jest jedną z firm, która właśnie wspiera kobiety w ich drodze, przypominając o tym od wielu lat – pomaga w tym Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi (BCA).

Estee Lauder z kobietami

Zespół Estee Lauder nie tylko jest z kobietami, ale prowadzi działania, które mają na celu zwiększenie świadomości kobiet, jeśli chodzi o raka piersi i profilaktykę. Już nie można powiedzieć: ,,Ta okropna korporacja, która tylko zabiera pieniądze”. Co roku w ramach akcji, firma włącza marki ze swojego portfolio i część dochodu ze sprzedaży przeznaczona jest na badania. To między innymi dzięki takim działaniom medycyna idzie do przodu i miejmy nadzieję, że przyczynią się do znalezienia upragnionego leku na raka. Oprócz tego firma stworzona przez kobietę działa dla nich poprzez edukację, udostępnianie materiałów, organizację wydarzeń, zwracanie uwagi na problem. Od tego się przecież zaczyna. Jak informuję firma:

Tegoroczna Kampania BCA podkreśla ogromne znaczenie solidarności, dzięki której różne siły wzbogacają naszą międzynarodową społeczność o różne punkty widzenia. Zarówno nasi ulubieni blogerzy, jak i osobowości świata mediów, przedstawiciele słowa pisanego, kucharze, specjaliści od fitnessu oraz lekarze solidarnie dzielą się z nami radami, wskazówkami i zasobami z myślą o działaniach, które inspirują, wspierają innych oraz promują zdrowie i dobrą kondycję fizyczną psychiczną.

Polski oddział działa

Polski oddział Estee Lauder oczywiście również bardzo aktywnie wspiera działania związane z kampanią.

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwu:

  • Partnerzy Handlowi
  • Partnerzy Wspierający
  • Patroni płyty „in PINK6

W każdym z tych obszarów działają duże firmy, perfumerie, a nawet nasze polskie linie lotnicze, co pokazuje skalę działania i chęć wsparcia w tak słusznej sprawie. Estee Lauder zaangażowała również influencerów w akcję, czego dowodem są choćby zdjęcia na Instagramie. Paczki z prezentami, płytą ,,in PINK6” i materiały informacyjne są bardzo ciekawą formą, a influencerzy mogą docierać ze swoim przekazem do naprawdę młodych grup wiekowych. Sprytny sposób na dotarcie do tych trudnych grup? Z pewnością.

Dziewczyny! Badajcie piersi nie tylko w październiku! (.)(.) ? @esteelauder dzięki za płytę i różową wstążkę ? #inpink więcej na instasnapie!

A photo posted by ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ? KAROLINA (@stylizacje) on

Co do samej płyty…

O płycie mówi Maciej Ulewicz, współtwórca płyty:

Na najnowszej płycie z różowej serii, „In Pink 6 Maciej Ulewicz prezentuje” wspierającej jak co roku Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estēe Lauder Companies, pojawią się wybitni wykonawcy, fantastyczne głosy, nagrania z najlepszych płyt z najwyższej półki z kręgu najszlachetniejszych gatunków muzycznych czyli jazzu i okolic, swingu, soulu, bluesa i world music. Usłyszymy też dyskretną elektronikę, down tempo i elektroswing. Czeka nas cudowna muzyczna podróż, w którą zabiorą nas między innymi laureaci nagrody Grammy, rewelacyjna amerykańska jazzfunkowa super grupa Snarky Puppy, brazylijska diva Eliane Elias w klasycznej bossanowie z ostatniej płyty nagrodzonej właśnie statuetką Grammy za najlepszy album jazz latynoski czy wielka Dee Dee Bridgewater w nowoorleańskim repertuarze. Do tego sensualna Lizz Wright, zjawiskowa jak zawsze Annie Lennox czy nowa gwiazda kalifornijskich i nowojorskich klubów jazzowych, protegowana samego Davida Fostera – Brenna Whitaker. Królowa afrykańskich rytmów Angelique Kidjo zaskoczy niezwykłą wersją „Bolera” Maurice Ravela, a młodziutki Jake Bugg czyli „Bob Dylan” z Nottingham zachwyci talentem i wyjątkową wrażliwością. A to jeszcze nie koniec niespodzianek na tej bez wątpienia najlepszej muzycznej kompilacji 2016 roku.

Gratulacje!

PS Październik się już skończył, ale to nie znaczy, że kobiety mają przestać się badać. Niech duch kampanii zostanie z nami przez kolejny rok aż do następnego razu.

Comments

comments

55
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...