Najprostszy sposób na doskonałą kawę – automatyczne ekspresy marki Siemens po raz pierwszy w telewizji
Marka Siemens rozpoczyna działania komunikacyjne automatycznych ekspresów do kawy. Do końca kwietnia w telewizji będzie można zobaczyć billboard sponsorski. Dodatkowo, w ramach działań wspierających sprzedaż, w wybranych elektromarketach odbędą się degustacje kawy.
Działania obejmują wsparcie wszystkich linii ekspresów marki Siemens, w tym najnowszej EQ.3, skierowanej do osób rozpoczynających swoją przygodę ze światem kawy oraz EQ.9 – stworzonej dla prawdziwych pasjonatów. Wszystkie modele wyposażone są w wytrzymały młynek ceramiczny, który gwarantuje idealną precyzję mielenia ziaren i uzyskanie pełnego smaku każdego rodzaju kawy.
Billboard sponsorski prezentujący linie ekspresów będzie emitowany od 24 marca br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN, TVN24, TVN7 czy Polsacie. Z kolei, od 25 marca w wybrane weekendy w elektromarketach rozpoczną się degustacje kawy przygotowanej przy pomocy ekspresu. Dla osób, które w czasie degustacji zdecydują się na zakup urządzenia przygotowano prezent w postaci zapasu 3 kg kawy. Wszystkie działania potrwają do końca kwietnia.
Za zakup mediów odpowiada: dom mediowy OMD
Billboard sponsorski powstał we współpracy BSH z domem produkcyjnym PrimeMovers