Dwóch nowych Art Directorów w San Markos

Informacja Prasowa - 19.09.2016
270

Nowe osoby w agencji San Markos

Paulina Bobrycz-Rogala oraz Ireneusz Pycia zasili szeregi San Markos i objęli w dziale kreacji stanowiska Art Directorów

Bobrycz-Rogala pracę w branży zaczęła od eventowej Agencji Live, w której przez 2,5 roku zajmowała stanowisko designera. Następnie przez nieco ponad 2 lata pracowała jako Art Director w agencji full service Polymus. Nagrodzona w konkursie Golden Arrow 2016, wyróżniona w konkursie Kreatura 2015, Kampanii Społecznej Roku 2015 oraz na festiwalu Golden Hammer 2016. Nowa Art Director San Markos realizowała projekty dla takich marek jak: Orlen, Hewlett Packard Enterprise, HP Inc,, czy Grupa Żywiec. Była także nagrodzona za kampanię wyrzucone.pl, przy której była prowadzącym Art Directorem.

Paulina jest absolwentką łódzkiej filmówki. Ukończyła film animowany i efekty specjalne na Wydziale Operatorskim. Bardzo lubi podróżować – szczególnie po Azji. W wolnym czasie zajmuje się ilustracją.

Pycia przeszedł do San Markos z Hackett Hamilton, gdzie również zajmował stanowisko Art. Directora. Poprzednio pracował w SF1 i w Nairobii. W swoim portfolio posiada projekty graficzne kampanii 360 dla takich marek jak: Diageo, Ferrero, Triumph, Orange, Nikon, Mk Cafe, Volkswagen Bank, Funai, Samsung, L’Oreal i inne.

Jest absolwentem łódzkiej ASP na Wydziale Grafiki i Malarstwa. Z branżą związany od 2010 roku. Jego pasją jest kolekcjonowanie nieużywanych od kilkudziesięciu lat przedmiotów użytkowych. Po pracy tropi opakowania z lat 80-tych i olbrzymie szczupaki. Jak sam twierdzi jest ostoją spokoju z pociągiem do adrenaliny.

Comments

comments

270
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...