Dotknij Francji z Carrefour Polska

Informacja Prasowa - 14.07.2016
84

Carrefour Polska partnerem kampanii edukacyjnej „La Belle Vie”

Przez najbliższe 3 miesiące Polacy będą odkrywać tajniki francuskiego „La Belle Vie”, dzięki ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej French Touch, organizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski.Carrefour Polska jest Partnerem drugiej edycji tego wydarzenia. 

Po sukcesie ubiegłorocznej edycji organizatorzy przygotowali kolejną odsłonę kampanii, w którą zaangażowały się największe francuskie firmy, działające na polskim rynku – takie jak Carrefour. W ramach promocji Francji w Polsce organizatorzy zaplanowali szereg niepowtarzalnych wydarzeń promocyjnych i kulturalnych. Odbędą się m.in. koncerty francuskich gwiazd i pokazy mody, a kampanię zwieńczy uroczysta gala w Teatrze Wielkim w Warszawie. Specjalny magazyn „La Belle Vie”, towarzyszący całej kampanii, będzie przewodnikiem po francuskich markach i produktach.

Carrefour Polska zaangażował się we French Touch w celu promowania między innymi francuskiej kuchni. W związku z tym na przełomie września i października odbędzie się ogólnopolska akcja zakupowa – dwutygodniowe Święto Handlu Francuskiego. Jego motywem przewodnim będzie moda i styl znad Sekwany. Część wyjątkowych ofert będzie dostępna w sklepach sieci Carrefour.

French Touch to kolejne wydarzenie, w które Carrefour angażuje się na rzecz szerzenia kultury francuskiej w Polsce. W tym roku firma m.in. zorganizowała warsztaty kuchni molekularnej, uczestniczyła w Targach Książki, a niedawno była również Partnerem Święta Francji i Miasteczka Francuskiego.

Comments

comments

84
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...