Dobry brief to za mało, czyli o sukcesie klienta i agencji w przetargu – komentuje Norbert Ofmański, prezes agencji On Board Ecco Network

Redakcja PR - 17.06.2016
224

Już w najbliższy poniedziałek o godz. 10:00 w kawiarni MiTo odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu „Kawa, Herbata, PR”, organizowane przez ZFPR

Podczas spotkania zaproszeni goście spróbują odpowiedzieć na pytania – jak przygotować brief i przeprowadzić przetarg, żeby wybrać najlepszego partnera? Oraz jak skutecznie podchodzić do przetargu, żeby wygrać?
Jak się okazuje, bowiem, tylko ok. 8 proc. przetargów na usługi PR zostaje rozstrzygniętych, a i te niekoniecznie oznaczają dobrą, efektywną współpracę klienta i agencji.

W dyskusji wezmą udział: Jacek Traczyński – Commercial Marketing Manager Dell Polska; Ewa Mittelstaedt – Prezes Zarządu Monday PR,  Anna Wiatr – Partner, Dyrektor Zarządzający Aliganza Fashion Agency,  Jacek Studziński – Senior Strategy Planner, 180heartbeats oraz Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu ZFPR, Wiceprezes Public Dialog.

Redakcja publicrelations.pl która objęła patronatem to spotkanie poprosiła o komentarz w tej sprawie Prezesa On Board PR Ecco Network Norberta Ofmańskiego.
Dla mnie od briefu, z którym zawsze mogę sobie poradzić sam robiąc reaserch czy re-brefing z klientem, dużo ważniejsza jest kwestia obowiązujących zasad przetargowych. Obecnie do największych problemów pojawiających się podczas przetargów jest: to do czego briefy służą, to że do przetargu zapraszanych jest bardzo dużo agencji, że bardzo często zmienia się zasady przetargu podczas jego trwania, że nie podaje się istotnych informacji oraz że podczas przetargu jako zadanie konkursowe oczekuje się od agencji całych strategii,  potem nie płacąc za  ich realizacje. To są zagadnienia z którymi należy się zmierzyć.”

Ofmański pytany o to, czy ZFPR ma prawo ingerować w wolny rynek, odpowiedział:

„Związek prezentuje interesy swoim członków. Ma takie prawo, co więcej ma statutowy obowiązek. Zadaniem związku jest reprezentowanie swoich członków, więc jak najbardziej. To jest w interesie zarówno tych których organizują przetarg jak i firm i członków. Jest to w interesie wszystkich stron aby działać na rynku w zgodzie z zasadami fair play”.

Udział w spotkaniach jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.
Zgłoszenia należy przesyłać na adres sylwia.grabek@zfpr.pl

Miejsce: MiTo art café book
Termin: 20.06.2016r.
Czas: godz. 10:00
Adres: Ludwika Waryńskiego 28,
00-650 Warszawa

O spotkaniu:
Kawa, Herbata, PR to cykl bezpłatnych spotkań branżowych organizowanych przez Związek Firm Public Relations od 2011, skierowanych do osób zainteresowanych lub zajmujących się profesjonalnie public relations. Spotkania są okazją do wymiany poglądów na tematy znajdujące się w obszarze zainteresowań branży PR. Partnerem spotkań jest kawiarnia, księgarnia i galeria sztuki najnowszej MiTo.art.caffe.books.

NO1

Comments

comments

224
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...