Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce

Jerzy Ciszewski - 15.04.2016
245

Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital.

Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital.

Do obowiązków agencji należy m.in. opracowanie strategii i obsługa działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki, w tym dla mediów społecznościowych t.j. Facebook, Instagram, Twitter. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, do którego stanęły wiodące agencje reklamowe, oferujące usługi z zakresu obsługi nowych mediów.

Agencja Deloitte Digital przedstawiła najciekawszą i najbardziej dopasowaną do potrzeb marki propozycję zarówno w zakresie strategii, kreacji, jak i obsługi projektowej dla bieżącej komunikacji oraz cyklicznych aktywacji w obszarze digital, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę – mówi Karolina Kobiela, Senior New Media Manager Pizza Hut.

Wsparcie komunikacji w obszarze digitalowym ma na celu nie tylko wzmocnienie wizerunku marki Pizza Hut online – mówi Iza Zajfert, Client Service Director w Deloitte Digital – Chcemy wykorzystać nowe media do zintensyfikowania sprzedaży oraz wsparcia marki również w działaniach prowadzonych offline.

Obsługą marki Pizza Hut po stronie agencji zajmie się Łukasz Szmel, Account Director Deloitte Digital.

Deloitte Digital to globalna agencja interaktywno-konsultingowa należąca do firmy doradczej Deloitte. Jej działalność opiera się na kompetencjach agencji interaktywnej i firmy doradczej. Skuteczności tego modelu dowodzą osiągnięcia Deloitte Digital w Stanach Zjednoczonych i na świecie. Deloitte Digital uznana została przez magazyn marketingowy Advertising Age za drugą największą agencję interaktywną na świecie.

AmRest Holdings SE (AmRest, WSE: EAT) jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1993 roku Spółka rozwija portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. AmRest jest właścicielem marki La Tagliatella, która rozwijana jest zarówno przez restauracje zarządzane przez Spółkę, jak i poprzez franczyzę. W portoflio marki są również dwie doskonale prosperujące chińskie marki: Blue Frog i KABB.

Obecnie AmRest zarządza blisko 900 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracjami z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants). Każdego dnia ponad 23 tysiące pracowników AmRest w 12 krajach, poprzez naszą kulturę „Wszystko Jest Możliwe!”, dostarcza wyśmienite smaki oraz wyjątkową obsługę po przystępnej cenie.

PH_logo_765x511

image001

Comments

comments

245
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...