Burda powołuje komórkę do działań kreatywnych w digitalu – pokieruje nią Katarzyna Cieślik

Informacja Prasowa - 27.04.2017
17

Burda powołuje komórkę do działań kreatywnych w digitalu

Od 1 maja w ramach Burda International Poland zaczyna działać zewnętrzna komórka kreatywna Burda Digital Lab. Będzie ona odpowiadała za przygotowanie i realizację wysokobudżetowych, niestandardowych projektów reklamowych silnie wspieranych obecnością w digitalu. 

To pierwsza tego typu oferta na polskim rynku mediowo – wydawniczym. Dzięki bazowaniu na małej, elastycznej strukturze, wspieranej przez zasoby i kanały informacyjne Burdy, Burda Digital Lab może realizować nawet najbardziej nietypowe pomysły na innowacyjne działania reklamowe w digitalu dla obecnych i przyszłych klientów wydawnictwa.

Każdy z projektów obsługiwanych przez Burda Digital Lab ma zapewnione wsparcie biznesowe na wszystkich etapach działań oraz konsulting 360. Wdrażane przez nią, innowacyjne rozwiązania z czasem pojawią się w ofercie dla stałych klientów Burda International Poland.

Za zarządzanie Burda Digital Lab odpowiada Katarzyna Cieślik. Podlega jej siedmioosobowy zespół sprzedażowo – kreatywny dedykowany do projektów wykraczających poza standardowe działania wydawnictwa. Burda Digital Lab jest w stanie w szybkim czasie realizować kampanie digitalowe, których nie chcą się podjąć inne podmioty oraz startować w przetargach na niestandardowe kampanie marketingowe i reklamowe.

Oferty cross – mediowe Burdy docierają do ponad 19,7 miliona czytelników i użytkowników rocznie. W ciągu ostatniego roku Burda zanotowała ponad 40% wzrost zasięgu kanałów digitalowych. Korzysta z nich ponad 9,5 miliona unikalnych użytkowników, 2 miliony fanów na Facebooku i 300 tys. fanów na profilach instagramowych.

Zobacz:

Burda International Polska łączy działy sprzedaży

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...