Burda International Polska łączy działy sprzedaży
Od 1 maja zmieniamy strukturę działu sprzedaży, tak by nasze działania stały się bardziej efektywne. Nasza nowa oferta to 10 segmentów tematycznych, mocno sprofilowanych na odbiorców w princie i w digitalu (w tym mediach społecznościowych). Dzięki połączeniu działów sprzedaży nasza obsługa klienta stanie się bardziej kompleksowa, a jej jakość wzrośnie – powiedział Michał Helman Chief Commercial Officer.
Dział zostanie podzielony na 10 zespołów sprzedażowych (luxury&lifestyle, advisory, food, home, science, travel, garden, specials, IT, custom publishing) oraz zespół project menadżerów.
Do Michała Helmana będzie raportowało 3 dyrektorów:
- Małgorzata Teodorowicz – Dyrektor ds. Strategii i Wsparcia Sprzedaży
- Małgorzata Nocuń – Dyrektor Sprzedaży
- Małgorzata Gurbała – Dyrektor Sprzedaży
Zmienią się także zakresy obowiązków:
- Katarzyny Nowakowskiej na sprzedaż i opiekę nad domami mediowymi
- Beaty Bartczak na sprzedaż, pozyskiwanie nowego biznesu oraz przygotowanie i wdrożenie szkoleń w dziale sprzedaży
- Anny Zabłockiej na zarządzanie project menadżerami i rozwój projektów specjalnych
- Katarzyny Cieślik na sprzedaż, rozwój produktu i wdrażanie kreatywnych rozwiązań digitalowych
Dział sprzedaży Burda proponuje swoim klientom oferty cross – mediowe uwzględniające synergie kanałów komunikacji w oparciu o całość portfolio wydawnictwa (tj. magazynów, stron www, portali społecznościowych, eventów) oraz o ekosystemy w obszarze marki. Docierają one do ponad 19,7 miliona czytelników i użytkowników rocznie.
W ciągu ostatniego roku Burda zanotowała ponad 40% wzrost zasięgu kanałów digitalowych. Korzysta z nich ponad 9,5 miliona unikalnych użytkowników, 2 miliony fanów na Facebooku i 300 tys. fanów na profilach instagramowych.