CIA Content Impact Agency zajmie się opracowaniem i realizacj strategii content marketingowej Bricomarché
Bricomarche, sieć sklepów typu dom i ogród rozpoczęła współpracę z agencją CIA Content Impact Agency. Agencja odpowiada za opracowanie i realizację całościowej strategii content marketingowej dla marki Brciomarche, obejmującej działania w: telewizji, mediach społecznościowych, przygotowanie treści do bloga w serwisie bricomarche.pl oraz pozycjonowanie treści i serwisu w działaniach SEO.
Ambasadorami marki Brciomarche w ramach realizacji strategii content marketingowej zostali: Maja Popielarska – dziennikarka i prowadząca program „Nowa Maja w Ogrodzie” w kanale HGTV, Wiesław Skiba – prowadzący audycje o naprawach i drobnych remontach w porannym programie Dzień Dobry TVN oraz Iza Jurasik-Kamińska – autorka popularnego bloga DOM Z DUSZĄ o wnętrzach, dekoracjach i DIY (do it yourself). Zaplanowane działania marketingowe będą realizowane do końca roku.