Brązowy Lew za „Godzinę jazdy na wózku” – Cannes Lions 2017

Redakcja PR - 20.06.2017
168

Brązowy Lew za „Godzinę jazdy na wózku” - Cannes Lions 2017

Kampania „Godzina jazdy na wózku” została wyróżniona statuetką Brązowego Lwa w kategorii PR na festiwalu Cannes Lions 2017. Za realizację dla Akademii Auto Świat odpowiadała Agencja 2012 oraz Papaya Films i Sztengreber.

 

 

 

 

Na tegorocznej edycji festiwalu w Cannes nagrodę otrzymał również projekt „Smart bell”, przygotowany przez FCB Warsaw dla Axa Polska. Agencja może cieszyć się ze zdobycia Srebrnego Lwa.

 


Jeśli chcesz poznać wszystkie nominowane kampanie i projekty, które w poniedziałek miały szansę zdobyć statuetkę – przejdź tutaj:

5 nominacji dla polskich agencji na Cannes Lions 2017

Comments

comments

168
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...