string(99) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png');"
string(73) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/cannes-1200x500.png"
Brązowy Lew za „Godzinę jazdy na wózku” - Cannes Lions 2017
Kampania „Godzina jazdy na wózku” została wyróżniona statuetką Brązowego Lwa w kategorii PR na festiwalu Cannes Lions 2017. Za realizację dla Akademii Auto Świat odpowiadała Agencja 2012 oraz Papaya Films i Sztengreber.
Na tegorocznej edycji festiwalu w Cannes nagrodę otrzymał również projekt „Smart bell”, przygotowany przez FCB Warsaw dla Axa Polska. Agencja może cieszyć się ze zdobycia Srebrnego Lwa.
Jeśli chcesz poznać wszystkie nominowane kampanie i projekty, które w poniedziałek miały szansę zdobyć statuetkę – przejdź tutaj:
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...