Bluerank na Marketing Festivalu

Informacja Prasowa - 31.10.2016
2

Tomasz Sąsiadek z Bluerank z prelekcją na Marketing Festivalu

28 października Tomasz Sąsiadek, dyrektor działu client service, reprezentował Bluerank w Ostravie podczas Marketing Festivalu. To jedna z największych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu w Europie. 

14724210_10154630547358622_472921790_o

Marketing Festival to międzynarodowa konferencja, która odbywa się co roku w czeskiej Ostravie. W całości jest poświęcona najlepszym praktykom, trendom i case studies z zakresu marketingu internetowego. W konferencji wzięło udział ponad 1500 uczestników, którzy podczas dwudniowego wydarzenia wysłuchali łącznie 12 prezentacji i 11 case studies.

W gronie prelegentów znalazły się największe osobistości ze świata digital marketingu, m.in. Marcus Tober z Searchmetrics czy Jonas Viksten z Xaxis Sweden. Wśród nich był także Tomasz Sąsiadek z Bluerank, który przedstawił case study z kampanii realizowanej dla lidera rynku DIY – Leroy Merlin. Nie tylko przybliżył publiczności tę efektywną kampanię content marketingową, ale także przypomniał o jej tegorocznym sukcesie na arenie międzynarodowej. W maju kampania Bluerank realizowana dla Leroy Merlin zwyciężyła w konkursie European Search Awards zdobywając nagrodę główną w kategorii ,,Best Use of Content Marketing”.

Szersza relacja z wydarzenia znajduje się na blogu Bluerank.

Tutaj można zapoznać się z prezentacjami z Marketing Festivalu.

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...