Bartłomiej Kozieł objął funkcję szefa działu Experience Design w Deloitte Digital

Informacja Prasowa - 15.03.2017
56

Bartłomiej Kozieł objął funkcję szefa działu Experience Design w Deloitte Digital

Bartłomiej Kozieł, posiadający 10-letnie doświadczenie w branży XD, objął funkcję szefa działu Experience Design w Deloitte Digital. Zespół realizuje zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie User Experience i Service Design, jako elementu transformacji cyfrowej. 

Projektowanie doświadczeń, czyli całościowe definiowanie doznań odbiorcy w kontakcie z danym produktem, usługą lub marką, staje się obecnie jednym z kluczowych wyzwań, z jakimi mierzą się zarządzający firmami i osoby odpowiadające za strategie cyfrowe oraz tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach. Dzięki połączeniu globalnych kompetencji branżowych i doświadczeń w konsultingu strategicznym ze specjalistyczną wiedzą w zakresie budowania strategii user experience, Deloitte Digital proponuje klientom produkty dopasowane do indywidualnych potrzeb biznesowych.

Żyjemy w czasach niespotykanej dotąd konkurencji, a także konsumentów i użytkowników świadomych i przyzwyczajonych do wygodnych rozwiązań, co stanowi podwójne wyzwanie dla biznesu. Aby się wyróżnić, nie wystarczy już, by produkt był po prostu funkcjonalny. Konsumenci wybierają usługi „skrojone” pod ich potrzeby – inspirujące i wywołujące w nich pozytywne emocje. Dobry produkt to taki, który powstaje w oparciu o wiedzę o przyzwyczajeniach, emocjach i postawach przyszłego konsumenta – mówi Bartłomiej Kozieł, szef działu User Experience w Deloitte Digital. – Takie podejście możliwe jest dzięki experience design. Umiejętne wykorzystanie projektowania doświadczeń może zwiększyć konkurencyjność marki na rynku. Jest to widoczne zwłaszcza w przypadku branż o dość zbliżonej ofercie, np. w bankowości, telekomunikacji, sektorze ubezpieczeń, gdzie właśnie doświadczenie klienta może okazać się kluczowe przy wyborze oferty danego podmiotu – dodaje.

Bartłomiej Kozieł z branżą związany jest od 2006 roku, obecnie objął stanowisko szefa działu XD w Deloitte Digital. W ten sposób firma realizuje proces rozbudowy i wzmacniania zespołu Experience Design Central Europe. Dział planuje długofalowo powiększać grono ekspertów, w związku z projektem wdrażania nowych produktów i usług.

Comments

comments

56
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...