Weź udział w największym badaniu poświęconym strategicznemu komunikowaniu oraz public relations

Informacja Prasowa - 16.03.2017
125

European Communication Monitor (#ECM17) to największe badanie poświęcone PR

European Communication Monitor (#ECM17) zaprasza po raz jedenasty do udziału w największym, cyklicznym badaniu poświęconym strategicznemu komunikowaniu oraz public relations. 

Tegoroczna ankieta ma za zadanie określić najnowsze trendy w komunikowaniu, w tym zakres wykorzystania technik wizualnych, botów czy automatyzacji treści. Realizacja badań na skalę ogólnoświatową pozwala pozyskać nie tylko cenne informacje o strategii komunikowania w poszczególnych krajach, ale pozwala jednocześnie tworzyć prognozy o trendach rozwojowych w zakresie komunikowania w najbliższych latach.

Uczestnicy badania otrzymają pełny raport na początku lipca 2017 

Link do wypełnienia ankiety – kliknij TUTAJ

The European Communication Monitor to projekt badawczy realizowany pod patronatem European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA), European Association of Communication Directors (EACD), Prime Research International przez profesorów wiodących europejskich uniwersytetów (University of Leipzig, Leeds Metropolitan University, University of Amsterdam, University of Ljubljana, University Rey Juan Carlos, IULM University, University of Bordeaux 3, University of Lugano, Aarhus University, University of Oslo, Poznan University of Economics).

Zobacz:

Kongres Profesjonalistów Public Relations już za miesiąc!

 

Comments

comments

125
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...