Anna Słowiakowska-Polak staje na czele zespołu kreatywnego INSIGNII

Informacja Prasowa - 10.11.2016
140

Anna Słowiakowska-Polak objęła stanowisko Creative Group Head w INSIGNIA

Ania jest Człowiekiem Słowa, dlatego tym razem PR-owiec oddaje jej głos 😉

Pierwsze hasło reklamowe napisałam już w podstawówce, a brzmiało „mam cię w nosie papierosie” (sic!). Pierwszy prawdziwy brief dostałam w 2007 roku i od tej pory żyję z nimi na co dzień. Copywriterką jestem z pasji i z przyzwyczajenia. Wszystko opisuję hasłami. Pracowałam w agencjach VML i GONG, Hand Made, a teraz Insignia. W chwilach wolnych od pracy ciągle się rozwijam… w zupełnie różnych kierunkach. Skończyłam Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru i Szkołę Filmową w Krakowie na kierunku scenariopisarstwo.

Gdybym nie była tym kim jestem, chciałabym karmić ludzi: gotować, piec, sosy zagęszczać, warzywa marynować. Mogłabym też z przyjemnością tych ludzi ubierać.

Jestem Matką Polki, jestem psiarą, kociarą i jestem uzależniona od muzyki i od śniegu. To moje ulubione uzależnienia.

Żeby nie było, jako PR-owiec muszę dodać kila „formalności”.

Ania objęła stanowisko Creative Group Head w INSIGNIA.

Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w mediach takich jak Dziennik Polski, TVP3 Kraków, Interia i Uroda.com oraz w agencjach Eskadra, VML, GONG, a także Hand Made.

Comments

comments

140
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...