Anna Kuprian Head of Digital w Grayling Poland

Informacja Prasowa - 10.05.2017
21

Anna Kuprian Head of Digital w Grayling Poland

Anna Kuprian, dotychczasowy Senior Account Manager Grayling Poland, awansowała na nowo utworzone stanowisko Head of Digital. Do jej obowiązków  w nowej roli będzie należał rozwój dotychczasowej oferty agencji w zakresie zintegrowanych działań digital marketingowych oraz nadzór nad tworzeniem i realizacją holistycznych strategii komunikacji w kanałach online.

Już od dłuższego czasu prowadzimy zintegrowaną komunikację w kanałach społecznościowych i digital. Oferujemy klientom coś bardziej wartościowego niż tradycyjne media relations, które w dalszym ciągu są podstawą oferty wielu agencji PR. Doradzamy w wyborze narzędzi marketingowych które mają rzeczywiste przełożenie na cele biznesowe. Nie rozmawiamy o technologiach, dopóki w pełni nie zrozumiemy biznesu i potrzeb klienta. Do opracowywania strategii PR wprowadziliśmy również elementy Design Thinking, żeby pokazać klientom holistyczne spojrzenie na komunikację i szeroki wachlarz działań, jakie oferuje dzisiaj public relations – mówi Anna Kuprian, Head of Digital, Grayling Poland.

Anna Kuprian związana jest z branżą PR od ponad 8 lat.  Specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej i opracowywaniu strategii digital. Do Grayling Poland dołączyła w 2013 r. Obecnie nadzoruje działania na rzecz klientów branży technologicznej, e-commerce oraz projekty konsumenckie dla m.in. Sony Europe, momondo, eBay oraz sieci hoteli Hilton. Anna ma także doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu digital PR i Design Thinking oraz jest członkiem IT & Technology Practice Group Continental Europe.

Rozwój kompetencji w zakresie digital i powierzenie tego obszaru Ani to naturalny krok w rozwoju Grayling Poland. Mamy już na tym polu pewne sukcesy – nasza zeszłoroczna kampania pt. „Out of Office” realizowana dla Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej była wielokrotnie nagradzana w tym m.in. podczas Mixx Awards, jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży interaktywnej. Trzymamy kciuki za tegoroczne SABRE, gdzie ten sam projekt jest nominowany w kategorii Pan-European Programme. W ostatnich miesiącach rozwinęliśmy również swoje portfolio o klientów technologicznych takich jak momondo i eBay – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.

Comments

comments

21
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...