albo/albo i Bulleit Bourbon tworzą Towarzystwo Handlowe – inicjatywę promującą marki rzemieślnicze

Informacja Prasowa - 09.05.2017
126

albo/albo i Bulleit Bourbon tworzą Towarzystwo Handlowe - inicjatywę promującą marki rzemieślnicze

We współpracy z Bulleit, należącą do Diageo marką amerykańskiego bourbonu, agencja albo/albo zrealizuje w maju 2017 roku specjalny projekt pod nazwą Towarzystwo Handlowe. Towarzystwo wspierać będzie działalność przedstawicieli “nowego rzemiosła” – nowych, niewielkich marek tworzących produkty i usługi korzystając z pracochłonnych, tradycyjnych metod.

W centrum projektu znajdą się jednodniowe targi, które odbędą się 13 maja w warszawskim Forcie Mokotów – imponującej, historycznej przestrzeni od niedawna dostępnej dla warszawiaków.
Coraz więcej osób, szczególnie mężczyzn, szuka bezpretensjonalnych, funkcjonalnych produktów stworzonych z pasją. Jednocześnie kształtuje się nowa kategoria przedsiębiorców i inicjatyw, które odkrywają na nowo tradycyjne techniki rzemieślnicze. Chcemy stworzyć wydarzenie podczas którego obie grupy będa mogły się spotkać. – mówi Wojtek Nosowski z agencji albo/albo, pomysłodawca inicjatywy.

Mamy nadzieję, że Towarzystwo Handlowe będzie równowagą dla wydarzeń targowych, które skierowane są albo do kobiet albo nie wykazują szczególnej selektywności w doborze wystawców – dodają organizatorzy.

Wśród wystawców, którzy spotkają się  na 250m2 przestrzeni handlowej, znajdą się takie marki i twórcy jak: Mo61, delikatessen, Super Salon, Dawid Ryski, Edward czy Pan Drwal. Podczas imprezy spotkać będzie można marki zajmujące się m.in rzemieślniczą produkcją nart, toreb skórzanych, przyborów do golenia, przyborów do pracy. Łącznie w Towarzystwie Handlowym udział bierze prawie 30 firm, marek i twórców z Polski.

Projekt Towarzystwo Handlowe idealnie wpisuje się w filozofię marki Bulleit. To naturalna kontynuacja naszych wieloletnich działań, w których zawsze wspieraliśmy tych, którzy najbardziej cenią sobie rzemieślniczą jakość i niezależny styl życia. – mówi Łukasz Kamiński, Bulleit Brand Ambasador.

Bulleit to powstała w latach 80. XX wieku w Kentucky rzemieślnicza marka bourbonu. Przedsiębiorstwo, choć należy dziś do Diageo, nadal prowadzone jest przez założyciela – Toma Bulleita. Bulleit poszczycić się może najwyższymi notami w światowych rankingach whisky.

To kolejny projekt realizowany przez albo/albo dla Diageo. W poprzednich latach agencja realizowała działania dla marek J&B (m.in. projekt „Miejski Sound” z Pezetem) i Captain Morgan (obsługa digital).

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...