string(97) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/06/nowa_frisco-1.jpg');"
string(71) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/06/nowa_frisco-1.jpg"
Agencja CluePR zajmie się obsługą Frisco.pl – jednego z największych e-supermarketów w Polsce.
Agencja CluePR zajmie się obsługą Frisco.pl – jednego z największych e-supermarketów w Polsce.
W ramach współpracy, agencja będzie przede wszystkim odpowiedzialna za wsparcie PR nowej platformy komunikacji marki „Nie idź na zakupy”, która ma zachęcać klientów do zakupów online jako nowoczesnej i wygodnej alternatywy dla dużych zakupów w marketach. Do zadań agencji będzie należało prowadzenie biura prasowego, koordynacja akcji niestandardowych i działania z blogerami.
Projekt koordynować będą Marta Drogosz, Aleksandra Wysocka i Agnieszka Ciesek z działu Lifestyle&Brand PR w CluePR. Po stronie Frisco.pl za koordynację projektu odpowiada Maria Najda.
Umowa została zawarta na rok. Agencję wybrano poprzez przegląd ofert.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...