Agencja BARDZO zrezygnowała z udziału w przetargu dla IKEA

Informacja Prasowa - 24.03.2017
33

Agencja BARDZO zrezygnowała z udziału w przetargu na obsługę reklamową dla IKEA Retail ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego Klienta

Do pierwszego etapu przetargu na stworzenie platformy komunikacyjnej oraz działania w mediach tradycyjnych i internetowych IKEA zaprosiła dziewięć agencji. Trzy spośród nich mają zostać zaproszone do zaprezentowania pełnych prezentacji kreatywnych.

Z udziału w drugim etapie przetargu zrezygnowała agencja BARDZO.

– Zrezygnowaliśmy ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego przez naszą agencję klienta – informuje Bartłomiej Nowak, Dyrektor Zarządzający Bardzo.

Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na pierwszą połowę maja 2017 r.

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...