string(115) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/146171722_144b9304e2_b-1024x500.jpg');"
string(89) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/03/146171722_144b9304e2_b-1024x500.jpg"
Agencja BARDZO zrezygnowała z udziału w przetargu na obsługę reklamową dla IKEA Retail ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego Klienta
Do pierwszego etapu przetargu na stworzenie platformy komunikacyjnej oraz działania w mediach tradycyjnych i internetowych IKEA zaprosiła dziewięć agencji. Trzy spośród nich mają zostać zaproszone do zaprezentowania pełnych prezentacji kreatywnych.
Z udziału w drugim etapie przetargu zrezygnowała agencja BARDZO.
– Zrezygnowaliśmy ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego przez naszą agencję klienta – informuje Bartłomiej Nowak, Dyrektor Zarządzający Bardzo.
Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na pierwszą połowę maja 2017 r.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...