Adriana Misiorska: GroupM do SalesTube

Informacja Prasowa - 06.04.2017
218

Adriana Misiorska, SEM Strategist, przechodzi do SalesTube

Group One ogłasza kolejny transfer wzmacniający jego pozycję lidera w segmencie digital – do zespołu Sales Tube dołącza Adriana Misiorska. SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. Adriana Misiorska, wcześniej związana z GroupM, będzie w firmie odpowiadać za rozwój ekspertyzy w zakresie strategii SEM dla polskich i międzynarodowych klientów. 

Adriana Misiorska, dołączając z początkiem kwietnia do zespołu Sales Tube, objęła stanowisko SEM Strategist. Z tym obszarem rynku związana jest od ponad 5 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w GroupM, gdzie przez ostatnie 2,5 roku pracowała na stanowisku Starszego Specjalisty SEM. Początkowo obsługiwała wszystkich klientów domu mediowego Maxus, tj. Alior Bank, Avon, Subway, Nikon, a w ostatnich miesiącach głównie klientów agencji MEC, m.in. Empik i Nest Bank. Do jej zadań w SalesTube należeć będzie rozwój kompetencji strategicznych, a jednocześnie poszerzanie znajomości narzędzi oraz technologii. Dzięki temu transferowi wzmocnione zostaną kompetencje agencji w zakresie bieżącej optymalizacji prowadzonych działań PPC. W ramach bieżących projektów Ada będzie obsługiwać jednego z dużych klientów z branży travel, a dodatkowo wspierać zespół w przygotowaniu strategii SEM dla obecnych i przyszłych klientów.

Gracz nr 1 w digitalu – duże transfery w ostatnich miesiącach 

SalesTube to spółka w ramach Group One, która realizuje działania wspierające rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego. Spółka opiera się na mocnym teamie liderów – to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych  z budową i optymalizacją sklepów e-commerce.

Gwarancją tych pierwszych jest Joanna Czekaj, która dołączyła do Group One latem 2016, obejmując stanowisko Managing Directora SalesTube. Wcześniej, jako industry manager w Google, współpracowała z największymi klientami, m.in. z branży FMCG, Tech-Telcoi Automotive. Od stycznia 2015 roku, w tzw. client-agency team odpowiadała za relacje i strategiczne partnerstwo z domami mediowymi oraz rozwój ich kluczowych klientów. Teamem e-commerce kieruje natomiast Maciej Idzikowski, założyciel i wieloletni prezes największego polskiego sklepu internetowego Neo24.pl.

Dołączenie do zespołu Sales Tube Adriany Misiorskiej to kolejny w ciągu ostatniego roku strategiczny ruch w ramach mediowego biznesu Group One, wzmacniający pozycję gracza nr 1 w mediach digitalowych. Dom mediowy Value Media pozyskał w tym okresie 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore.

W marcu 2017 roku do zespołu Value Media dołączył Rafał Wachnik, przez ostatnie 15 lat związany z Publicis Media (wcześniej Starcom Media Group), gdzie pełnił funkcję Head of Strategy. Na stanowisku Chief Strategy Officer, odpowiada za projekty oparte na kompleksowym planowaniu, prowadzone na styku świata online, offline i technologii.

Także w marcu ogłoszono przejście do Group One Marty Łysiak, od 2008 roku związanej z Google, przez ostatnie 2 lata CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. W Wielkiej Brytanii, topowym dla komunikacji digital i e-commerce rynku w Europie, Marta współpracowała z największymi YouTuberami i doradzała kluczowym klientom Google jak budować kontent  i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Marta dołączyła do Value Media, finalnie będzie jednak tworzyć osobną strukturę ściśle współpracując ze wszystkimi spółkami Group One.

Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Castorama, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.

Comments

comments

218
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...