Adam Dawidziuk nowym redaktorem naczelnym portalu Legia.com

Informacja Prasowa - 11.01.2017
207

Wzmocnienia w dziale mediów i public relations Legii Warszawa

Adam Dawidziuk przechodzi z Przeglądu Sportowego do Legii Warszawa, gdzie obejmie funkcję redaktora naczelnego portalu Legia.com. Jest to kolejny transfer do działu mediów i public relations piłkarskiego mistrza Polski po tym jak do zespołu jeszcze w 2016 roku dołączył Michał Łukasiewicz, poprzednio dyrektor zarządzający Catvertiser.com, obejmując stanowisko szefa mediów społecznościowych.

Adam to jeden z najlepszych dziennikarzy sportowych w Polsce, który od lat specjalizuje się w relacjonowaniu wydarzeń z Łazienkowskiej. Cieszę się, że będzie mógł to robić dalej, tym razem już w barwach naszego klubu – mówi Seweryn Dmowski, Dyrektor Legii Warszawa ds. mediów i public relations.

Kariera zawodowa Adama Dawidziuka od zawsze związana jest z Legią Warszawa. Rozpoczynał w 2002 roku jako redaktor serwisu Legia.Net, którego później został redaktorem naczelnym oraz właścicielem. Pisał do „Życia Warszawy” oraz tygodnika „Nasza Legia”, w przeszłości współpracował również z Legią Warszawa przy tworzeniu programów meczowych. W 2006 rozpoczął pracę w „Przeglądzie Sportowym”, którą zakończył transfer do Legii Warszawa. Dawidziuk jest również współautorem „Księgi Stulecia Legii Warszawa”, która niebawem ukaże się nakładem PWN.

Po ponad 10 latach pracy w „Przeglądzie Sportowym” przyszedł czas na kolejne wyzwanie. Tak naprawdę niewiele się jednak zmieni, bo od 15 informowanie kibiców Legii o tym, co się dzieje w klubie, było dla mnie codziennością. Można powiedzieć, że przychodzę do miejsca, w którym się wychowałem ­– mówi Dawidziuk – To na trybunach starego stadionu, jeszcze z rozpadającymi się ławkami, uczyłem się życia. Dziś wracam z ogromnym bagażem doświadczeń zawodowych, którymi chcę wesprzeć Legię. Ogromnie się z tego cieszę i wiem, że stworzymy bardzo dobry zespół, który będzie mógł dać najlepszym kibicom w Polsce unikalne materiały. Jedno mogę obiecać, będziemy zawsze obok ringu.

Przyjście Dawidziuka jest kolejnym transferem do działu mediów i public relations Legii Warszawa. Jeszcze w 2016 roku nowym szefem mediów społecznościowych klubu został Michał Łukasiewicz, poprzednio dyrektor zarządzający Catvertiser.com, pierwszej polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku, której był jednym ze współtwórców. Wcześniej pracował również między innymi w Grupie Mediowej Dentsu (wcześniej Socializer), agencji social mediowej Mint Media oraz Ströer Digital Media (wcześniej ARBOmedia). Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, zdobywał doświadczenia medialne między innymi w redakcji sportowej „Super Expressu”.

W ten sposób zakończyliśmy zmiany strukturalne w dziale mediów i public relations Legii – komentuje Dmowski – Bardzo się cieszę, że udało mi się w krótkim czasie stworzyć tak wyjątkowy zespół. Rzecznikiem prasowym i szefem Biura Prasowego pozostaje Iza Kruk. Adam Dawidziuk jako redaktor naczelny Legia.com będzie odpowiadał za wszystkie treści przygotowywane przez zespół redakcyjny, natomiast Michał Łukasiewicz jako szef mediów społecznościowych nie tylko odpowiada za content w klubowych kanałach social media, ale także koordynuje pracę zespołów foto i wideo. Izę (@Kruk_Izabela), Adama (@AdamDawidziuk), Michała (@mlukasiewicz83) i mnie (@seweryndmowski) można często spotkać na Twitterze – zachęcamy do interakcji i dyskusji o Legii Warszawa.

Legia Warszawa to aktualny piłkarski Mistrz Polski oraz zdobywca Pucharu Polski, uczestnik bieżących rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA, z których wywalczył awans do 1/16 Ligi Europy UEFA.

Adam Dawidziuk

fot. Mateusz Kostrzewa / Legia.com; Na zdjęciu od lewej znajdują się: Michał Łukasiewicz (szef mediów społecznościowych), Izabela Kruk (rzecznik prasowa), Seweryn Dmowski (dyrektor ds. mediów i public relations) oraz Adam Dawidziuk (redaktor naczelny Legia.com)

Zobacz też: Krew, pot i łzy – jak wyjść z tym do mediów? Opowiada Seweryn Dmowski, dyr. ds. mediów i PR Legii Warszawa

Czy ostatni mecz Legii w Lidze Mistrzów wpłynie na wizerunek klubu? Komentują Izabela Kuś, rzecznik prasowy Legii Warszawa i eksperci

Comments

comments

207
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...