5. urodziny „Outsourcing&More” Nowi wydawcy i zmiana formuły magazynu

Informacja Prasowa - 01.12.2016
0

Fundacja Pro Progressio nowym wydawcą „Outsourcing&More”

Obchodzący właśnie piąte urodziny magazyn „Outsourcing&More” przechodzi gruntowne zmiany. Dwumiesięcznik, wydawany dotychczas przez Grupę RIPOSTA, przejęła Fundacja Pro Progressio.


Od stycznia z dwujęzycznego magazynu wydzielone zostaną niezależne tytuły: „Outsourcing&More” oraz  „Outsourcing&More Polska”. Magazyn w formie drukowanej stanie się czasopismem płatnym, jednak w dalszym ciągu będzie go można darmowo pobrać w wersji online.

Zmiany w magazynie „Outsourcing & More” dotyczą nie tylko płaszczyzny technicznej i sprzedażowej, ale także merytorycznej.

Postanowiliśmy położyć większy nacisk na pomoc w rozwoju osobistym pracowników i menadżerów w branży BSS, w związku z czym należy spodziewać się znacznie większej liczby wywiadów, a także materialów poświęconych budowaniu indywidualnych ścieżek kariery oraz spełnianiu swoich biznesowych celów i osiąganiu sukcesów – mówi Redaktor Naczelny Dymitr Doktór.

Tematyka „Outsourcing&More Polska” będzie dotyczyła rynku polskiego oraz trendów i wydarzeń globalnych, które mogą mieć wpływ na ten sektor usług w naszym kraju. Wersja anglojęzyczna będzie opisywała sytuację na rynku międzynarodowym.

„Outsourcing&More” należy do grupy czasopism specjalistycznych i służy popularyzacji oraz ułatwianiu dotarcia do wiedzy i informacji dotyczących nowoczesnych usług dla biznesu, w tym outsourcingu. Odbiorcami magazynu są zagraniczne przedsiębiorstwa planujące inwestycje w Polsce, menadżerowie międzynarodowych korporacji działających w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu, a także właściciele małych i średnich firm specjalizujących się w usługach opartych na modelu outsourcingowym. Korzystają z niego także studenci planujący karierę w branży, jak również przedstawiciele samorządów  różnych szczebli oraz organów administracji państwowej pragnący zachęcić przedsiębiorców do inwestycji w ich regionie.

Obecnie zasięg magazynu (w wersji drukowanej i elektronicznej) to ponad 300 000 odbiorców z całego świata. Pismo można pobrać ze strony dedykowanej oraz witryn międzynarodowych partnerów, m.in. IAOP, DOV, ASPIRE, ABSL, PAIiIZ oraz ogólnoświatowego zbioru mediów Issuu.

Comments

comments

0
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...