Spółka OTCF z kampanią reklamową dla 4Faces

Informacja Prasowa - 25.11.2016
12

Nowa kampania reklamowa salonu 4Faces

Właśnie ruszyła krótka, intensywna kampania reklamowa dotycząca multibrandowego salonu 4Faces w Poznaniu, który jest unikalnym w skali kraju podejściem do sportowych zakupów. Oferta podzielona według kategorii sportowych, szereg usług dodatkowych, a wśród personelu trenerzy, instruktorzy i pasjonaci. Już 3 grudnia w Galerii Avenida w Poznaniu (dawne Poznań City Center) odbędzie się uroczyste otwarcie. Kampania obejmuje nośniki OOH, radio oraz social media.

Od tego tygodnia marka 4Faces, należąca do spółki OTCF (właściciel również marek 4F i Outhorn) rozpoczęła ekspozycję na nośnikach reklamy zewnętrznej w sąsiedztwie centrum handlowego i na terenie Poznania.

Kampania obejmuje także spoty radiowe emitowane na antenie RMF MAXXX Poznań oraz konkurs antenowy skierowany do słuchaczy. Promują one nie tylko nowy salon 4Faces, ale także zapraszają na jego otwarcie 3 grudnia, jako że wydarzenie to nie tylko debiut salonu w nowoczesnej, eksperckiej wersji. To także świetna okazja do spotkania ze znanymi sportowcami, którzy poprowadzą specjalne wykłady, odpowiedzą na pytania fanów i doradzą miłośnikom poszczególnych dyscyplin. Kampanię dopełnia komunikacja w internecie i social mediach skierowana zarówno do fanów jak i mieszkańców aglomeracji Poznania czynnie uprawiających sport.

W starannie wyselekcjonowanym asortymencie salonu 4Faces znajdują się takie marki, jak: Under Armour, Brubeck, Speedo, Rossignol, Head, Adidas, Reebok, CMP, Salomon, Asics czy SKINS. Nowy, odmieniony 4Faces mieści się w Galerii Avenida (dawne Poznań City Center) na poziomie 2 i będzie dostępny dla poznaniaków już od grudnia. Obiekt podzielono na kilka sekcji tematycznych: trening, bieganie, pływanie oraz sporty zimowe.

Poznański 4Faces to także nowoczesny design, własny serwis sprzętu sportowego i strefa Body Center, integralna część obiektu, która ma być zdecydowanym wyróżnikiem polskiej marki. Strefa Body Center to testy, analizy i porady z udziałem dietetyka, trenera personalnego, a w niedługiej przyszłości także fizjoterapeuty. Na miejscu można ułożyć plan treningowy, zbadać kondycję czy dobrać odpowiednią dietę.

W weekend otwarcia, w sobotę 3 grudnia od godziny 12.00, w poznańskim salonie 4Faces pojawią się sportowcy:

Natalia Gacka-Dressler – jedna z najpopularniejszych trenerek personalnych, mistrzyni świata w fitness, ambasadorka marki Under Armour,

Michał Kiełbasiński – ultramaratończyk, zawodnik ekstremalnego Adventure Racing, ambasador marki Brubeck,

Andrzej Piątek – trener kolarstwa (trenował m.in. Maję Włoszczowską), dyrektor sportowy Polskiego Związku Kolarstwa,

Jakub Gajewski-Głodek – mistrz świata w narciarstwie alpejskim 2016, ambasador marki Rossignol.

Otwarcia poznańskiego 4Faces nie przegapi także jeden z najbardziej znanych pasjonatów biegania. Swoją obecność już zapowiedział Jacek MEZO Mejer, który od miesięcy startuje w największych imprezach biegowych (ostatnio w Biegu Niepodległości).

Comments

comments

12
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...