Grupa Muszkieterów w Polsce stawia na HAVAS PR
Grupa Muszkieterów w Polsce, zrzeszająca sieci Intermarché i Bricomarché, wybrała w przetargu agencję HAVAS PR do wspierania jej dalszych działań w zakresie public relations oraz komunikacji korporacyjnej. W przetargu wzięło udział kilka czołowych agencji. Umowa z HAVAS PR została podpisana na okres jednego roku z możliwością jej przedłużenia. Obsługą Grupy Muszkieterów zajmie się zespół komunikacji korporacyjnej i CSR pod kierownictwem Justyny Goscińskiej-Bociong, Consulting Director.
* * * * *
Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce:
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 280 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 350 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 15 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.